2041621204 |
Programació competencial i avaluació aplicada a l'aula de primària |
2020-2021 |
Assessorament. Educació Primària |
|
|
|
3/3/2021 - 1/7/2021 (30 hores) de 13:15h a 14:45h |
|
C Betúlia |
|
c. Conquesta, 57-65 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
Activitat en format virtual. |
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La proposta ve per fer una programació de centre molt més competencial i coordinada entre etapes, així com un nou enfocament en l'avaluació.
L'activitat es desenvoluparà a: https://zoom.us/j/91979258291?pwd=UFpEV0tkdHNGcEVaWVRPTlhlcFpEQT09
|
| |
Objectius |
1/ Consolidar les bases sobre la programació i la integració coherent d’elements: objectius d’aprenentatge, competències, estratègies metodològiques i criteris d’avaluació.
2/ Donar eines per construir un sistema d'avaluació compartit que respecti les tres funcions de l’avaluació: formativa, formadora i qualificadora.
3/ Afavorir la coordinació vertical entre àmbits en cada etapa.
|
| |
Continguts |
1. Programació: Anàlisi pràctic de la programació. Elements. Àmbits i dimensions
2. Concreció i coherència dels principals elements curriculars. Programació vertical i horitzontal
3. Anàlisi i desenvolupament de la programació d’aula
a. Dimensions /competències especifiques versus criteris d’avaluació, continguts i objectius per unitats didàctiques/ temes/ projectes
4. Plantejament de l’avaluació competencial
a. Breu introducció sobre principis de l’avaluació formativa i formadora. SA que propicia l’avaluació competencial
b. Anàlisis del sistema d’avaluació propi per etapa per introduir millores
c. Eines d’avaluació: Formulari KPSI, base orientació, rúbrica,...
5. Integració de les competències transversals. TIC, autonomia personal,...
|
| |
Formador/a |
Begoña Visús Vinué
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
L'activitat se certificarà amb l'assistència a un mínim del 80% de les hores presencials i l'avaluació positiva de les tasques individuals i grupals pactades. Exemples: elaboració d’un projecte, elaboració d’una seqüència didàctica, aportació d'experiències, lectures de documents...
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
03/03/2021 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
dijous |
01/07/2021 |
- |
- |
|
| |